Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΆ 2009

ΤΙΣ ΠΤΑΊΕΙ….

Μη φωνάζετε-μη σκάτε
και μην κακομελετάτε.
Ή Καραμανλή ψηφίστε,
ή στην πάντα τον αφήστε

κι όποιον φέρτε, ίδιο χάλι
τουτ’ η χώρα θα ‘χει πάλι.
Φίλοι μου οι εκλεγμένοι
δε σας φταίνε –οι καημένοι!-

Φταίνε μόνο οι εκλογείς:
φταίτε φίλοι μου ΕΣΕΙΣ.




ΛΑΌΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΊ
Ψοφίμι ο λαός. Πάνω κοράκια
που ο ίδιος έφτιαξε για να τον φάνε.
Κοιτάτε τη δουλίτσα σας παιδάκια:
τα πράγματα είναι όπως πρέπει να ’ναι.


3-9-09
Παπανδρέου:
«: …Ζητάμε τη συμπαράσταση των ζωντανών κυττάρων της κοινωνίας…»
Μετάφραση:
Θέλουμε όλους τους άξεστους, επιθετικούς, ζωώδεις, φωνακλάδες νέους έως μεσόκοπους, μαζί μας. Θέλουμε με άλλα λόγια τους νεοτραμπούκους της Αριστεράς. Που θα φάνε όχι στο όνομα του φασισμού αλλά στο όνομα της Δημοκρατίας. Ζητάμε φόβητρα για τους δεξιούς. Θέλουμε μαζί μας τα Κτήνη και αφήνουμε στη μίζερη γωνιά τους τους Ανθρώπους.




3-9-09
Ερώτηση Ευαγγελάτου στον Ευθυμίου:
Θέλω να μου πείτε κύριε υπουργέ τι θα κάνετε το 2010 με τις συντάξεις και με τους μισθούς όταν, αν τέλος πάντων γίνετε κυβέρνηση. Θα γίνουν αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις και ποιες.

Απάντηση:
Κοιτάξτε, δεδομένου ότι το φεγγάρι πλησιάζει κάθε χρόνο μόνο δυο εκατοστά στη γη, καταλαβαίνετε ότι είναι απίθανο να π;eσει πάνω της για εκατομμύρια ακόμα χρόνια.

Ευαγγ.:
Μην υπεκφεύγετε κύριε υπουργέ. Σας ρωτώ ευθέως θα αυξήσετε μισθούς και συντάξεις ή η αύξηση θα είναι και από σας μηδενική;

Απάντ.: Και αν ακόμα κύριε Ευαγγελάτο αγοράζαμε όσα όπλα και η Τουρκία, αυτοί πάλι δεν θα ησύχαζαν. Από την άλλη μεριά όμως δεν έχουν τα κότσια να προχωρήσουν σε…

Ευαγγ. (διακόπτοντας):
Κύριε υπουργέ, η ερώτηση είναι σαφής και σεις μιλάτε χωρίς να απαντάτε σ’ αυτήν. Σε ένα μήνα έχουμε εκλογές. Σε άλλον ένα μήνα θα καταθέσετε τον προϋπολογισμό. Λέτε ότι έχετε αποφασίσει πώς θα χειριστείτε την Οικονομία. Και η ερώτηση, για Τρίτη φορά κύριε Ευθυμίου, είναι, θα αυξήσετε τους μισθούς και τις συντάξεις ναι ή όχι;

Απάντ.:
Έχω πάει στην Αυστρία. Είναι υπέροχα, ιδίως τον χειμώνα. Για την Ουγγαρία που με ρωτάτε ομολογώ ότι δεν έχω…

Ευαγγ. (διακόπτοντας):
Εντάξει κύριε υπουργέ, δεν θέλετε να απαντήσετe…



ΟΜΙΛΊΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΎ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗ

Αφού δεν τα ‘κανα τουλάχιστο ας τα πω
(ούτως ή ‘άλλως δε θα βγω και πάλι).
Στη θεωρία είμαι άριστος εγώ.
Αδιόρθωτο στην πράξη έχω χάλι.





ΓΡΑΪΔΙΑ…
Πάγκαλος, Παπουτσής και Βενιζέλος,
Κουβέλης, Καστανίδης και Μαγκριώτης,
και Βερελής και Ρέππας κι Ευθυμίου,
Πρωτόπαππας, Φλωρίδης, Κακλαμάνης,
Παπαντωνίου, Βάσω, Σηφουνάκης,
Μαρία, Τσοχαντζόπουλος, Χυτήρης-
και πάλι μία γεύση από τα ίδια-
μόνο που πια τα «ίδια» είναι γραϊδια.






ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΎΛΟΥ

Μόνο τη Διαμαντοπούλου
μη κανένας μου πειράξει,
η θεωρία του Ωραίου
που σ’ αυτήν έγινε Πράξη.

Και γι΄αυτή την ευφροσύνη
που η θέα της φέρνει εντός μας
θα τη θέλαμε ακόμα
κι αρχηγό του Σύμπαντός μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου